سفارش تبلیغ
صبا ویژن
توزیع دارو بین زائران کربلا در مرز شلمچه

فرشید بهشتی امروز اظهار کرد: با توجه به اینکه هر ساله تردد زائران از سوی مرز شلمچه به سوی کربلای معلی صورت می‌گیرد ما نیز اقدامات و تدابیر لازم را در راستای خدمت‌رسانی به آنها اندیشیده‌ایم.

 


وی ادامه داد: در همین خصوص یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه پزشک و یک پرستار برای معاینه بیماران بین زائران اختصاص داده و در مرز شلمچه مستقر شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از توزیع دارو بین زائران کربلای حاضر در مرز شلمچه خبر داد و تصریح کرد: تاکنون نیز داروهای بسیاری بین بیماران توزیع شده است و در صورت کمبود دارو باز هم نسبت به جبران آن اقدام می‌کنیم تا مشکلی برای زوار پیش نیاید.

وی همچنین عنوان کرد: چهار آمبولانس نیز برای خدمت به این عزیزان اختصاص داده شده است که در صورت نیاز بر تعداد این دستگاه‌ها اضافه می‌شود.

بهشتی اضافه کرد: زائران بیمار در صورت مداوا نشدن در محل به بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر منتقل می‌شوند تا مراحل درمان را سپری کنند.

وی بیان کرد: هم اکنون نیز علاوه بر پزشکان و پرستار، واحد پیشگیری و بهداشت محیط این شبکه در پایانه مرزی شلمچه برای رفع مشکلات درمانی و بهداشتی زوار و خدمت‌رسانان به زائران مستقر است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر با اشاره به اینکه همه تلاش خود را برای رفع کم و کاستی‌های زوار به کار بسته‌ایم خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه سال‌های پیش در نظر داریم امسال روند منجسم‌تری در خدمت‌رسانی به زائران کربلا در پیش گیریم.

وی گفت: عمده‌ترین مشکل زائران در حال حاضر بحث بهداشت است که امیدواریم هر چه سریع‌تر و با همکاری مسئولان مربوطه برطرف شود.


+نوشته شده در چهارشنبه 92 دی 4ساعت ساعت 12:19 صبحتوسط <مدیر وب(حامد)> | نظر بدهید