سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیج بدون هیچ تبعیضی میان مردم در همه جای کشور خدمت می کند

محمد حسین رحمانیان با بیان این مطلب گفت: در سفرهای مختلف کاری سالیان اخیر خود، به خوبی متوجه این مسئله شده ام که بسیج در میان توده های مردمی کشورمان، عزت و صلابت بسیار زیاد و متقنی دارد و به همین جهت است که انجام بسیاری از کارها در مناطق مختلف را به بسیج می سپارند.

وی با بیان اینکه بسیج به خوبی از توانایی ایجاد وحدت میان اقشارمردم برخوردار است اظهار کرد: فرق نگذاشتن در ارائه خدمات میان اقوام مختلف کشورمان در مقوله های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و همچنین انجام کارها در کمترین زمان و با بیشترین صرفه جویی، مهمترین خصلت های فعالیت بسیج در اقصی نقاط کشور است.

مدیر رادیو لبخند در بخش دیگری از صحبتهای خود با بیان اینکه نشکستن خطوط قرمز، از جمله ویژگی های بسیج است افزود: یک بسیجی قانونمدار که همواره بر اساس قانون عمل می کند، نمی تواند با گذشتن از خطوط قرمز، موجب ایجاد فاصله میان اقشار و طبقات مختلف مردم شود.

رحمانیان با اشاره به روحیه جهادی و همت بالای بسیجیان در انجام امور گفت: با در نظر گرفتن ماهیت فرهنگی انقلاب اسلامی و همچنین با توجه به جمعیت جوان کشورمان، اگر از پتانسیل بالای نیروی انسانی جوان به خوبی استفاده شود، نظام جمهوری اسلامی ایران مسیر عدالت و پیشرفت را با سرعت طی خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از دلاوری ها و رشادتهای بسیجیان در زمان هشت سال دفاع مقدس، امروزه میدان نبرد حساس دیگری پیش روی بسیجیان است که به حول قوه الهی، با توجه به ایمان، تخصص و تعهد بالای آنها، مطمئنا این مسیر نیز با پیروزی طی خواهد شد.


+نوشته شده در یکشنبه 92 آذر 10ساعت ساعت 12:28 صبحتوسط <مدیر وب(حامد)> | نظر بدهید