سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امروز از فرهنگ دفاع مقدس دور شدهایم / امام در ماجرای قطعنامه آبر

سرلشگر رحیم صفوی در خصوص ماندگاری فرهنگ دفاع مقدس اظهار کرد: امروز ملت و کشور ما یک شاخصه و فرهنگ مهم دارد و جز نخستین تمدن‌ها و فرهنگ‌هایی به شمار می رود که دارای این شاخصه است و آن شاخصه کنار هم قرار گرفتن فرهنگ ایرانی و اسلامی است.

وی بنای اسلام را براساس صلح و صلح طلبی دانست و خاطرنشان کرد: اسلام طرفدار صلح است و فرهنگ دفاع مقدس فرهنگ اخلاص و صداقت و ایثارگری است و اگر جایی دروغگویی جای صداقت را بگیرد ما از فرهنگ دفاع مقدس دور شده ایم.

مشاور عالی فرمانده کل قوا افزود: اگر آدم های مستبد و خود کارشناس بخواهند در زمینه دفاع مقدس اظهار نظر کنند ما از فرهنگ دفاع مقدس دور می شویم. ما در جنگ که فرمانده بودیم با همه فرماندهان در حد فرمانده گردان مشورت می کردیم.

صفوی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص رفتار امام در قبال بنی صدر گفت: امام در رابطه با بنی صدر از ابتدا حکیمانه و عارفانه و حکیمانه برخورد کردند و بنی صدر خودش بسیار مغرور بود زیرا تا پایان حضورش در ایران هیچ از امام به عنوان امام خمینی یاد نکرد.

صفوی همچنین در پاسخ به خبرنگار دیگری در خصوص قبول قطعنامه هم خاطرنشان کرد: امام قطعنامه رو خودشان با ابرویشان قبول کردند و در این خصوص آبرویشان را با خدا معامله کردند. و شما دیدید که بعد از قبول قطعنامه چه بلایی بر سر عراق و شوروی آمد.


+نوشته شده در یکشنبه 92 آذر 10ساعت ساعت 12:25 صبحتوسط <مدیر وب(حامد)> | نظر بدهید