سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فرهنگ بسیجی برگرفته از فرهنگ حسینی است

حجت الاسلام علیرضا پناهیان با بیان اینکه تفکر بسیجی، تفکری جهادی است، تأکید کرد: باید روحیه جهادی در بسیجیان پرورش داده شود.

وی ادامه داد: رهبر عزیزمان در بیاناتشان بارها به این موضوع اشاره کرده اند که دفاع همچنان باقی است و دشمنان قسم خورده ما با شیوه های مختلف تهاجم فرهنگی، جوانان انقلابی ما را هدف قرار داده اند.

پناهیان اظهار داشت: باید از این بیان مقام معظم رهبری برای ایجاد روحیه جهادی در بین اقشار مختلف مردم و به خصوص بسیجیان استفاده کرد، چرا که یکی از اصلی ترین عناصر روحیه‌ی جهادی این است که شما همیشه برای دفاع آماده باشید و دشمن را جدی بگیرید.

وی با اشاره به اهمیت والای فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس، گفت: یکی از سردمداران فرهنگ غرب گفته است که ما در یک کشور اسلامی مثل ایران یک سال بمباران تبلیغات فساد می کنیم اما با فرا رسیدن ماه محرم تمام تبلیغات و فعالیت های ما خنثی می شود.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: دفاع مقدس ما نیز الهام گرفته از فرهنگ عاشورایی سیدالشهدا(ع) است و باید از این ظرفیت در دفاع مقدس، چرا که الگو برداری از دفاع مقدس، الگو برداری از فرهنگ عاشورا است.

وی با بیان اینکه بسیج در تمام عرصه ها فعالیت بسیار چشم گیر و مؤثری داشته است، گفت: گاهی اوقات کم لطفی هایی از سوی مسئولان به بسیج می شود که باید این موانع از سر راه بسیج برداشته شود.

پناهیان در پایان یادآور شد: امروزه معضلات فرهنگی زیادی در جامعه اسلامی ما به وجود آمده است که با ورود بسیج به این عرصه و در اختیار قراردادن امکانات لازم به این تشکل مردمی، مطمئناً این معضلات کاهش می یابند.


+نوشته شده در شنبه 92 آذر 9ساعت ساعت 12:57 عصرتوسط <مدیر وب(حامد)> | نظر بدهید