سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نخبگان بسیج را به دنیا معرفی کنند

آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی در جمع اساتید و نخبگان بسیجی استان قم ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت علی بن الحسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: بسیج سازمان پربرکتی است که با حمایت های امام راحل تشکیل و با عنایت های مقام معظم رهبری در حال سیر به سمت هدف نهایی خود است.

وی بسیج را شجره طیبه و درخت تنومندی دانست که از برکات اصلی نظام اسلامی محسوب می شود و افزود: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب تشکیل بسیج دهها میلیونی است که در اسلامی کردن جامعه بسیار تاثیرگذار بوده است.

این مرجع تقلید شیعیان بسیج را بهترین ساختاری در انقلاب اسلامی دانست که خداوند به قلب امام خمینی(ره) القا نمود و ابراز داشت: بسیج بهترین و مناسب ترین تشکیلاتی است که با فرهنگ اسلامی و اعتقادات مردم و همچنین مفاهیم الهی تطابق دارد.

آیت الله هاشمی شاهرودی با بیان اینکه مشارکت عظیم مردم در مباحث مختلف در بسیج به وضوح قابل رویت است، تصریح کرد: بسیج در تحقق جامعه مدنی و به کار گیری صحیح از امکانات نقش مهم و اساسی ر ایفا کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، بسیج را با تشکلات حزبی پیش از انقلاب مورد مقایسه قرار داد و خاطرنشان کرد: تشکلات حزبی پیش از انقلاب یکسری امتیازات و نواقصی داشت که بسیج از امتیازات آن برخوردار و از نقاط ضعف آن مبراست.

وی ولایت معنوی را بر بسیج حاکم دانست و ابراز داشت: در بسیج از افراد، عقل جمعی و همچنین ابزار ها و امکانات به نحو احسن بهره گرفته می شود.

رییس هیئت عالی حل اختلاف و تنظبم روابط قوای سه گانه بسیج را یک جمعیت منسجم و مردمی خواند و بیان نمود: بسیج در همه زمینه ها موفق و پیروز بوده است و این نشان از آن دارد که بسیج یک ارتش خدایی است.

وی با اشاره به اینکه پس از گذشت بیش از 30 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، اقدامات بسیج نمود پیدا کرده افزود: بسیج در بارور کردن اعتقادات اسلامی بسیار موثر بوده و توانسته جامعه را به سوی اسلام ناب با سرعت بیش تری پیش ببرد.

این مرجع تقلید شیعیان بسیج را یک نقطه مثبت در نظام دانست و بیان نمود: بسیج یکی از افکار بکر امام خمینی(ره) است که باید این فکر ناب به جهان ارزانی شود.

آیت الله سید محود هاشمی شاهرودی از عوامل مهم موفقیت ایران در جهان را داشتن نیروی همچون بسیج دانست و ابراز داشت: بسیج با فرهنگ اسلامی و دینی ما تطابق دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: بسیج نظام را از یمن وجود امراض دنیوی واکسینه کرده وبه جهان ثابت کرده که تا آخرین قطره خون حامی ولایت خواهد بود.

وی بسیاری از مشکلات کشورها را به دلیل نداشتن نیرویی مقتدر و قوی همچون بسیج دانست وافزود: بسیج دریک کلام مفید و موثر برای جامعه است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به نحبگان بسیجی گفت: نخبگان واساتید بسیجی باید فرهنگ والای بسیح را به دنیا معرفی کنند و سایر کشور را از مهمترین دلایل موفقیت ما خبردار کنند.

وی با بیان اینکه بسیج در تثبیت نظام ومقابله با حرکت های ضد اسلامی اقدامات موثری را ایفاکرده بیان نمود: بسیج است که با رهنمود های مقام معظم رهبری نظام را دوام بخشیده و باعث برتری میان کشورهای دیگر شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه از اهمیت روحیه بسیجی سخن گفت و ادامه داد: جمهوری اسلامی با روحیه بسیجی پیش رفته که امروز در میان ابر قدرت های دنیا محسوب می شود.

وی با بیان اینکه ایران کشوری قدرتمند و قوی است بیان نمود: کشورهای مطرح جهان که با ایران برسر میزمذاکره نسشته اند، از این موضوع آگاهند که ایران دارای چه قدرتی است واگرنه با ایران لحظه ای تعامل نمی کردند.

این مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه کشورهای منطقه از صلابت ایران هراس دارند، ابراز داشت: صلابت وهیمنه ایران برگرفته از روحیه بسیجی است.

آیت الله هاشمی شاهرودی با بیان اینکه با به کار بستن روحیه بسیجی در همه زمینه ها موفق خواهیم بود، عنوان کرد: بسیج در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی، صنعتی، آموزش، سازندگی و بسیار دیگر از زمیینه ها ورود پیدا کرده موفق بوده واین نشان از اللهی بودن بسیج دارد.

وی در پایان عامل موفقیت حزب الله لبنان را به دلیل داشتن روحیه بسیجی دانست و ابراز داشت: بسیج یک تشکیلات کارآمد و صحیحی است که باید از آن در همه زمینه ها بهره گرفت.


+نوشته شده در شنبه 92 آذر 9ساعت ساعت 1:45 صبحتوسط <مدیر وب(حامد)> | نظر بدهید
برچسب ها: بسیج