سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برگشت و گفت: \ خدا شاهده من مریضم ، چشمای من مریضه ، دلم مریضه .

افسران - برگشت و گفت:  " خدا شاهده من مریضم ، چشمای من مریضه ، دلم مریضه ...

اومد و بهم گفت: میشه ساعت 4 صبح بیدارم کنی تا داروهام رو بخورم؟
ساعت 4 صبح بیدارش کردم ، 
تشکر کرد و بلند شد از سنگر رفت بیرون ؛
بیست الی بیست و پنج دقیقه گذشت ، اما نیومد ... نگرانش شدم
رفتم دنبالش و دیدم یه قبر کنده و توش نماز شب می خونه و زار زار گریه می کنه
بهش گفتم: "مرد حسابی تو که منو نصف جون کردی ، می خواستی نماز شب بخونی چرا به دروغ گفتی مریضم و می خوام داروهام رو بخورم؟"
برگشت و گفت: " خدا شاهده من مریضم ، چشمای من مریضه ، دلم مریضه
من شانزده سالمه
چشام مریضه چون توی این شانزده سال امام زمان عج رو ندیده
دلم مریضه ، بعد از 16 سال هنوز نتونستم با خدا خوب ارتباط برقرار کنم
گوشام مریضه ، هنوز نتونستم یه صدای الهی بشنوم ....

به یاد نمازها و مناجات شبانه شهدا


گروه مردان بی ادعا

افسران جوان جنگ نرم


+نوشته شده در چهارشنبه 95 مرداد 20ساعت ساعت 1:31 صبحتوسط <مدیر وب(حامد)> | نظر بدهید