سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیج در زمینه محرومیت زدایی و برقراری عدالت ستودنی است

ارسلان فتحی‌پور با تاکید بر اقدامات خوب نیروهای بسیجی زمینه اقتصادی اظهار کرد: نیروهای بسیجی در سال‌های اخیر در زمینه آبادانی کشور و محرومیت زدایی و همچنین فعالیت‌های اقتصادی ابتکارات خوبی داشته اند و نشان داده‌اند که جوانان ایرانی می توانند با اتکا بر توانایی‌های خود درخشش داشته باشند.

 

 



وی با تاکید بر توجه به اقتصاد مقاومتی به عنوان یک اصل مهم اقتصادی برای بی اثر کردن فشارهای دشمن افزود: اقتصاد مقاومتی و اتکا به توانایی‌های داخلی می تواند باعث رونق تولید در کشور شود و اشتغالزایی را در کشور را افزایش می دهد بنابراین باید با برنامه ریزی مناسب روش‌های اقتصادی را به کار برد که ما را نسبت واردات بی رویه بی نیاز کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی سازندگی بسیج در نقاط محروم را بسیار خوب و ارزنده دانست و خاطرنشان کرد: در نقاط محروم که گاها دولت از آنها غافل مانده است نیروهای بسیجی بدون هیچ چشمداشتی به آبادانی این منطق کمک کرده‌اند که این بسیار ستودنی است.

ارسلان فتحی‌پور در پایان ایثارگری نیروهای بسیجی را در سالهای دفاع مقدس بسیار ستودنی دانست و افزود: باید شرایطی را فراهم کرد که روحیه گذشت و فداکاری که در سالهای دفاع مقدس از ناحیه نیروهای بسیجی وجود داشت در جامعه گسترش پیدا کند.


+نوشته شده در دوشنبه 92 آذر 11ساعت ساعت 12:29 صبحتوسط <مدیر وب(حامد)> | نظر بدهید