سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درخشش دانشمندان بسیجی در عرصههای علمی ایران و جهان ستودنی است

عبدالرضا رحمانی فضلی در خصوص رسالت اصلی بسیج اظهار کرد: رسالت اصلی بسیج پشتیبانی از ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی است که همواره در این جبهه پیشقراول دیگران بوده است که نمونه آن را در دوران دفاع مقدس و بعد از آن بارها دیده‌ایم.

 

 


وی تفکر بسیجی را مبتنی بر تفکر اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم تفکر اسلامی را به نوعی به جهانیان معرفی کنیم تفکر بسیجی می‌تواند نماینده شایسته‌ای برای تفکر اسلامی باشد و اسلام را در همه ابعاد به مردم دنیا معرفی کند.

وزیر کشور درخشش نیروهای بسیجی را بعد از دوران دفاع مقدس ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس بسیج توانست با سازماندهی مناسب جوانان ارزشی و انقلابی فضا را برای دفاع و فداکاری جوانان از کیان کشور فراهم کند و بعد از دوران دفاع مقدس هم در عرصه‌های مهم سازندگی و محرومیت زدایی و علمی بسیار خوب و ارزشمند در صحنه حاضر شد و توانست توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

رحمانی فضلی حضور دانشمندان بسیجی را در صحنه های علمی ایران و جهان درخشان قلمداد کرد و افزود: دانشمندان بسیجی در صحنه های مختلف علمی ایران و جهان بسیار خوب و درخشان عمل کردند و نشان دادند که می توانند فشار و تحریم‌های دشمن را با استفاده از ظرفیت درونی کشور از بین ببرند.

وی در پایان خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت نیروهای مخلص بسیجی در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی شد و اضافه کرد: نیروهای بسیجی ظرفیت فراوانی را برای انقلاب و نظام ایجاد کرده‌اند که می توان از آنها برای نقش آفرینی در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی بهره برد.


+نوشته شده در سه شنبه 92 آذر 12ساعت ساعت 1:24 صبحتوسط <مدیر وب(حامد)> | نظر بدهید