سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حجاب همان چادری که سر مادر بود

دل نگران در کوچه های به دنبال مادری که در کوچه بنی هاشم بود اما نمی دیدمش صدایش به گوشم میرسید که می گفت چرا جامعه شما به این گونه دچار شده آزادی را در   چادری می بینن که بر سر دارن و آن را کنار بگذارند وای بر شما وای بر شما و آیندگان شما و فرزندان شما  شما همان هایی هستید که میگویید آقا زمان بیا به پسر من می گویید بیاید  همان کسی که شب ها برای شما دعا میکند که خدا وند عذاب نفرستد وای بر شما .

hejab-1

 

از خواب پاشدم از خوابی که در غفلت زیادی فرو رفته بود دیدم واقعا جامعه ما همان جامعه است که  روش آزادی را به  ول گشتن و به بی حجابی فکر کردن میگذرد حجاب را برای همه میگم نه به خواهری که  با لباس بد حجابی بیرون میاید به همان برادری که  می گویم که دنبال  بدحجابان است  وای برما وای  شب و روزمان شده از بی حجابی پرشده است و  حجاب همان کمک به پدر درموقع سختی هاست  کمکی که با یک بوسه برگونه هایش میشود  به پدر قوت داد یا همان  حجابی که در موقع نماز داریم  و از همه گوییم و از خدا برای همه شفاعت بخوایم و یا همان حجابی که  بانوی آب دارد  حجاب سخن  حجاب چشم حجاب گوش و حتی حجاب دستان و بینی و دهان و شگم  اما افسوس که ما حجاب را همان بدحجابی خواهرانمان میدانیم . خدایا مرا کمک کن تا از همه این بد حجابی ها دور باشیم و دنیارا از حکومت علی وارانه  پر کن  .

درد دلی هم با خواهرانم داشته باشم که بدحجابی را برای خود مد گرده و بهه دنبال اومیروند

درحال رفتن به خانه ی یکی از دوستان بودم در بین راه پسری را دیدم که دارد با یک دخترک حرف میزند درباره عشق و عاشقی می گوید  ناراحت شدم گفتم این دختری است منتظر امام زمان (عج) است . بابا یکی نبود بهش بگه که عشق به معنای نه لایو به معنای علی و فاطمی بودن است  خواهرم ممنون میشوم حرف این برادر کوچکت را گوش کنی و دست از این کارا بردارید و بیخال لایو شوید و به یادی از علی و فاطمه دست از این کارا بردارید

پ-ن : که ما خیلی گوش به این حرفا میدیم اما فکر کردن باین حرفا  انسان را به فکر وا میدارد  .


+نوشته شده در جمعه 93 فروردین 15ساعت ساعت 11:36 عصرتوسط <مدیر وب(حامد)> | نظر بدهید